BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 5, 2010

Kembar tak serupa..!!


Salam sejahtera..halo2..

haha..aritu aku menghantar adik2 aku ke tempat mereka belajar..sorg blajar kat uitm wat asasi law dan sorg lagi kat intec,persediaan ke New Zealand wat Medic..perghh..dari dulu diorg ni xleh nk berpisah..kembar tp x serupa..hehe..dulu skolah same..ni tempat study lak same..kat shah alam..haha..terbaek laa adik2 ku..!!..usaha gigih yg kamu beri seperti kamu dh menggolekkan dadu dan mendapat nilai 6..melangkah jauh mengejar ke petak terakhir..tp ini masih dalam perjalan..masih jauh lg perjalanan..so!!..hidup ni mcm maen dadu ke??hahaha..ade tanda soal..so jwab laa sendiri ae..hehe..

Cuti pnjang ni amat bermakna buat aku sebab dapat lepak ngn adik2 n family aku..sebab tu malas nk cari kerja..aku sayang family aku..haha..lepak ngn diorg mgelakkan aku rasa bosan di rumah..sapa yg kate bosan duduk rumah tu mmg rugi..sebab lepak ngn family mmg mmpunyai kelainan yg tersendiri..walaupun dalam family ade gaduh2..tp biasala..sedangkan lidah pon tergigit..hehe..tp adik2 aku nie mmg mengejar cita-cita diorg..x macam aku..amek terima je ape yg dapat..haha..xde hala tujuan langsung..last2 dapat masuk UTM..hehe..

Jauh perjalanan ke Uitm,shah alam..kene antar adik aku..perghh..ramai gler org..dh laa kene naik bas dr Masjid Shah Alam tu klu nk masuk Uitm,bnyak gler barang kene angkut masuk dlam bas tue..nk balik tu dh laa kene berebut ngn 50 org yg nak masuk satu bas..ngn panas lg..perghh..terikk..Uitm,jgn wat sistem mcm tu lg..mnyusahkan ibu bapa..kesian yg dh tua..papepon..sume nyer selamat..daftarlaa adik ku sorg nie..


Baba..

Mama..

Amek keberkatan mama baba..hehe..semoga berjaya kat Uitm..semoga dapat jd Lawyer yg berjaya nnt..!!!!Nur Hamizah Mohd Tahir..kim salam ngn rom8..haha


Pastu..4 Julai,aku antar adik aku lg sorg..g wat persediaan ke New Zealand kat Intec Shah Alam..hebat sgguh..nk jd Doktor laaa katekan..hehe..lu mmg caya laa..walaupun sesat..tp sampai laa jgak..haha..best tgk dak2 intec..hehe..sume nyer perangai sbijik cm ko ikin..haha..SKEMA ..!! jgn marah2..hehe

Kemas barang yg amat byk dibawa..haha..2 beg besar..tp biasala pompuan..hehe..

Family..

Semoga berjaya juga!!..jd laa Doktor yg berjaya..belajar tol2 supaya dapat g New Zealand..!! jgn tensen2..Nur Asyikin Mohd Tahir..kim salam ngn rom8..haha

Papepon..Gud Luck kat tempat blajar tue.ingat Allah selalu..Dia merancang segala yg terbaik utk kita..moga berjaya..ade masa kita leh lepak2 same2 lg..satu keluarga bercuti jauh2..hahaha..g oversea satu family..haha..tggu den kayo..!!..

Hidup ini macam dadu..Nasib ditentukan macam maen dadu??
Sekian~

5 comments:

ANYS SYUHADA said...

kim salam kat rumet adik? hahaha

sambil menyelam makan eskrem kah?
:P

Paroy said...

kim salam ar..dh mampu dh nie..haha

Anonymous said...

awww. sweet! :DD haha

Anonymous said...

kirim salam kt roomate jugak!
ye angah!

Paroy said...

orait...hehe

Related Posts with Thumbnails

Pak Guard!!..bagi rasuah..