BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 18, 2010

Hotel 5 Bintang




G30-311 ...
(Ahad)(18/7)
Salam n Halo2..arini hari ahad..genap sudah seminggu aku kat UTM..Universiti Teknologi Malaysia,Skudai,Johor..perghh..akademik aku malas tol nk sentuh..haha..pape2 hal..nk citer bilik aku dulu..hehe..dengan segala usaha dan semangat untuk aktif kat Kolej Rahman Putra nie..aku dapat duk kat blok n bilik yg mmg best..hehe..seronok giler..dh laa sebelah tasik..walaupun tasik ni org kate pagi2 bau busuk..setakat ni..xde lg..ok jea..walaupun hujan..rase ok jea..angin pon sodap..rase macam kat pantai dh..haha..

Bilik aku ni ade beranda ataupon org putih kate balkoni..hehe..bilik ni mengadap laluan jogging..haha..alang2 tgk pemandangan..dpt tgk org jogging..ade gak awek2 jogging kat sini..hehe..sekali sekala kacau laa..huahua..sory...meh tgk2 bilik aku yg cantek..hehehe

311..no bilik..

Barang-barang dari stor

Beg2 yg x kemas2 lg..

dh kemas..ade karpet tu..

selasa,kemas dan bersih..

tgk tu..ade tasiiikk...!!!

trek jogging..huhuhu

Katil aku..kemas gler..

sape rase nk datang..amat2 dialukan..311 ae..sila2..hehe..bye-bye..!!



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pak Guard!!..bagi rasuah..